Introduceti adresa de email:

Sustinut de FeedBurner


2010 – An record pentru Peugeot

  • Vanzari record: 2,142,000 unitati vandute
  • Producatorul auto francez numarul 1 in lume
  • Peugeot RCZ primeste “Red Dot Design Award 2010″, la categoria « Best of the Best » in materie de design
  • 5 recorduri mondiale de acceleratie pentru EX1, concept car–ul 100% electric.
  • Modelul iOn castiga premiul « Grünes Lenkrad 2010 »

Ofensiva bazata pe Produs, Stil, Imagine si Servicii, a facut ca 2010, anul bicentenar al Marcii Peugeot, sa devina un an al recordurilor pentru marca.

Pe scurt, recordul de vanzari de 2,142,000 de unitati, inregistrat la nivel mondial, accelerarea ofensivei internationale, implementarea rapida a noilor oferte de servicii, lansarea noii identitati de Marca, precum si lansarea a 4 noi produse din cele 14 prevazute pana in 2012, toate acestea fac dovada succesului repurtat de Peugeot in 2010.

In 2010, Peugeot si-a consolidat pozitia de lider mondial in categoria marcilor auto franceze, inregistrand o crestere a vanzarilor de 16.3% si o crestere a cotei de piata mondiale de 3%.

Succes Record in materie de Stil si Inovatie

Odata cu lansarea celor patru noi modele pe cele trei continente, Peugeot si-a demonstrat, in anul aniversarii a 200 de ani de existenta, capacitatea de a se reinnoi si de a-si concretiza dezvoltarea pe plan international.

RCZ, comercializat din Aprilie 2010, s-a vandut in peste 17,000 de exemplare, depasind cu 25% target-ul propus. In mai putin de un an de la comercializare, RCZ-ul a devenit un nume de referinta pe segmentul coupé-urilor premium.

408, comercializat in China din luna Aprilie 2010, a inregistrat 42,000 de unitati vandute, conform target-ului propus, Peugeot reusind astfel sa se instaleze treptat pe unul dintre cele mai vaste segmente de piata.

In Brazilia, Hoggar a fost comercializat, incepand cu luna Mai, inregistrand un numar de 4000 de unitati vandute. Astfel Hoggar reuseste sa consolideze Peugeot pe un segment in continua crestere si extrem de benefic pentru imaginea companiei.

Comenzile efectuate pentru iOn (modelul 100% electric lansat de Peugeot) se traduc prin epuizarea intregului volum de productie, planificat pentru primul semestru al anului 2011.

Reusita fara precedent in ceea ce priveste capacitatea Marcii de a cuceri noi teritorii si de a-si mentine in continuare statutul de brand de referinta

Gratie modelelor 3008 si 5008, Peugeot reuseste sa acopere piata pe segmentul autovehiculelor MPV + Crossover. Target-ul de vanzari pentru 3008 a fost depasit cu 30% iar 5008 se poate lauda cu un numar de peste 200,000 de exemplare vandute. Multumita acestor doua noutati, extrem de apreciate de clienti, vanzarile modelelor din segmentul C reprezinta acum 34% (+6 puncte) din vanzarile mondiale ale Marcii (dintre care 3008 si 5008 reprezinta o treime).

Trebuie sa mentionam faptul ca, in ciuda contextului concurential acerb creat de taxele fiscale conexe nivelului de emisii de CO2, atractivitatea cuplului 206+/207 (826 000 unitati vandute) a contribuit de asemenea la imbunatatirea situatiei Peugeot in Europa.

… Peugeot si-a consolidat si prezenta in randul clientilor business

Peugeot a inregistrat de asemenea si un progres semnificativ pe segmentul VU inregistrand o crestere a vanzarilor de pana la 36%. Gratie unei oferte complete de utilitare usoare de la Bipper pana la Boxer, Peugeot reuseste sa satisfaca toate cerintele clientilor profesionisti. De remarcat este si cresterea puternica inregistrata de Peugeot Bipper, +30% si Boxer +53%.

Activitatea este sustinuta si de angajamentul puternic al retelei. In 2010, cu un numar de peste 450 centre si 200 de contracte cheie incheiate, Peugeot a inregistrat o crestere spectaculoasa pe segmentul clientilor de flote: cota de piata B2B inregistrata de Peugeot in Europa a crescut cu 0,9 puncte ajungand la 8.1% .

Noul Proiect al Marcii lansat in anul aniversarii a 200 de ani de existenta: Ofensiva Peugeot

Noua identitate vizuala a Marcii impreuna cu numeroasele evenimente care au marcat aniversarea a 200 de ani de existenta, au facut ca 2010 sa reprezinte pentru Peugeot oportunitatea de a-si reinnoi codurile stilistice, imaginea si serviciile oferite.

Aceasta reinnoire a luat forma unui numar de concept car-uri de-a lungul anului: BB1, SR1, EX1 si HR1.

In ceea ce priveste performantele sportive, Echipa Peugeot Total, cu 908 Hdi FAP, a scris o noua pagina victorioasa in cursele de anduranta, castigand prima editie a Cupei Intecontinentale Le Mans, desfasurata in China.

Ofensiva de servicii propuse de Marca s-a tradus anul acesta prin accelerarea ofertei in Europa:

  • Prezenta deja in 13 orase europene, oferta inovatoare de mobilitate Mu a fost salutata de peste 6,000 de clienti si integreaza deja noi servicii: serviciul de parcare, serviciul de car-sharing, aplicatia i-phone.
  • Intr-un singur an, vanzarile de contracte de servicii au crescut la 62.5% cu un numar de 271 500 contracte de servicii vandute in cursul anului 2010, adica un contract vandut la 4 vehicule noi.

» Citeste si:

Comenteaza

 

 

 

Puteti folosi aceste tag-uri HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

!