Introduceti adresa de email:

Sustinut de FeedBurner


GTS, cel mai puternic M3 produs de BMW

BMW a scos din tolba de surprize a diviziei M versiunea GTS a lui M3: 450 de cai putere si o multime de elemente aditionale care ne dezvaluie o masina cu adevarat supersport.
Divizia M de la BMW a prezentat prima imagine a celei mai puternice si usoare versiuni M3. Asteptata sa debuteze pe pietele lumii in 2010, versiunea a fost botezata GTS, urmand sa ii faca fericiti pe cei care asteptau de ceva vreme o varianta M3 care sa readuca in fata fanilor imaginea supersportiva a generatiilor precedente M3.
Desi este construit cu precadere pentru circuit, noul BMW M3 GTS poate fi omologat si pentru sosea, BMW punand la dispozitia celor interesati intregul suport pentru realizarea schimbarilor necesare in acest sens.
Primele diferente care il separa pe noul M3 GTS de celelalte versiuni clasice standard ale gamei sunt reprezentate de unele elemente estetice care dezvaluie inca din start faptul ca noua versiune supersport are la baza un model deja radical, 320si, utilizat de bavarezi in cadrul campionatului mondial de turisme (WTCC). Astfel, spre deosebire de M3-ul standard, GTS vine cu un spoiler cu prize de aer imense, cu un splitter frontal si cu un eleron posterior ajustabil de marime considerabila. In plus, grila clasica BMW este finisata intr-o nuanta inchisa.
Printre celelalte modificari se numara aparitia unui plafon din fibra de carbon si renuntarea la materialul care asigura in mod normal izolarea fonica a habitaclului, scopul fiind acela de a cobori cat mai mult posibil masa proprie a modelului. In plus, daca va asteptati ca interiorul sa respire prin toti porii BMW, va inselati. Vorbim de un habitaclu mai degraba spartan decat clasic, cu fibra de carbon si cateva insertii de piele Alcantara inlocuind toate elementele clasice ale modelului german. Per total, masa a scazut cu 155 de kilograme, o diferenta foarte mare intre doua versiuni ale aceluiasi model, mai ales avand in vedere ca M3-ul clasic este deja destul de sportiv prin natura sa.
Sub capota, M3 GTS dispune de o versiune revizuita a unitatii V8 de 4.0 litri de pe clasicul M3. In cazul lui M3 GTS, capcaitatea cilindrica urca insa pana la 4.4 litri datorita modificarii alezajului. Desi BMW nu a publicat date exacte legate de puterea pe care o dezvolta noul motor, primele indicii arata ca vorbim de 30 de cai in plus fata de versiunea clasica M3. Acest lucru inseamna ca M3 GTS va dispune de circa 450 de cai putere, cifra care induce un raport putere/masa de top: 300 CP/tona.
La nivel tehnic, divizia M a schimbat atat suspensiile, care si-au modificat intreaga geometrie, cat si sistemul de franare si transmisia. Acesta din urma este de tip Drivelogic, este semnata Getrag si si-a modificat rapoartele in comparatie cu versiunea de baza M3 pentru ca timpul de schimbare a vitezelor sa fie redus la minimum.

bmw m3 gtsBMW a scos din tolba de surprize a diviziei M versiunea GTS a lui M3: 450 de cai putere si o multime de elemente aditionale care ne dezvaluie o masina cu adevarat supersport.

Divizia M de la BMW a prezentat prima imagine a celei mai puternice si usoare versiuni M3. Asteptata sa debuteze pe pietele lumii in 2010, versiunea a fost botezata GTS, urmand sa ii faca fericiti pe cei care asteptau de ceva vreme o varianta M3 care sa readuca in fata fanilor imaginea supersportiva a generatiilor precedente M3.

Desi este construit cu precadere pentru circuit, noul BMW M3 GTS poate fi omologat si pentru sosea, BMW punand la dispozitia celor interesati intregul suport pentru realizarea schimbarilor necesare in acest sens.

Primele diferente care il separa pe noul M3 GTS de celelalte versiuni clasice standard ale gamei sunt reprezentate de unele elemente estetice care dezvaluie inca din start faptul ca noua versiune supersport are la baza un model deja radical, 320si, utilizat de bavarezi in cadrul campionatului mondial de turisme (WTCC). Astfel, spre deosebire de M3-ul standard, GTS vine cu un spoiler cu prize de aer imense, cu un splitter frontal si cu un eleron posterior ajustabil de marime considerabila. In plus, grila clasica BMW este finisata intr-o nuanta inchisa.

Printre celelalte modificari se numara aparitia unui plafon din fibra de carbon si renuntarea la materialul care asigura in mod normal izolarea fonica a habitaclului, scopul fiind acela de a cobori cat mai mult posibil masa proprie a modelului. In plus, daca va asteptati ca interiorul sa respire prin toti porii BMW, va inselati. Vorbim de un habitaclu mai degraba spartan decat clasic, cu fibra de carbon si cateva insertii de piele Alcantara inlocuind toate elementele clasice ale modelului german. Per total, masa a scazut cu 155 de kilograme, o diferenta foarte mare intre doua versiuni ale aceluiasi model, mai ales avand in vedere ca M3-ul clasic este deja destul de sportiv prin natura sa.

Sub capota, M3 GTS dispune de o versiune revizuita a unitatii V8 de 4.0 litri de pe clasicul M3. In cazul lui M3 GTS, capcaitatea cilindrica urca insa pana la 4.4 litri datorita modificarii alezajului. Desi BMW nu a publicat date exacte legate de puterea pe care o dezvolta noul motor, primele indicii arata ca vorbim de 30 de cai in plus fata de versiunea clasica M3. Acest lucru inseamna ca M3 GTS va dispune de circa 450 de cai putere, cifra care induce un raport putere/masa de top: 300 CP/tona.

La nivel tehnic, divizia M a schimbat atat suspensiile, care si-au modificat intreaga geometrie, cat si sistemul de franare si transmisia. Acesta din urma este de tip Drivelogic, este semnata Getrag si si-a modificat rapoartele in comparatie cu versiunea de baza M3 pentru ca timpul de schimbare a vitezelor sa fie redus la minimum.

(sursa:automarket.ro)


» Citeste si:

1 comentariu la GTS, cel mai puternic M3 produs de BMW

Comenteaza

 

 

 

Puteti folosi aceste tag-uri HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*