Introduceti adresa de email:

Sustinut de FeedBurner


Peugeot are o noua sigla!

peugeot sr1Peugeot a prezentat astazi, la implinirea a 100 de ani de la fabricarea primei masini, o sigla moderna care duce mai departe imaginea “Leului din Sochaux”.

Odata cu prezentarea conceptului SR1 si cu implinirea centenarului diviziei auto a marcii, Peugeot prezinta o noua sigla si un nou slogan. Nu este vorba de o modificare radicala, ci mai degraba de o retusare a clasicului leu din sigla producatorului din Sochaux.

Conform comunicatului oficial Peugeot, noua sigla a fost realizata pornind de la noul slogan – Motion and Emotion, urmand sa apara in pemirea pe un model de serie odata cu lansarea noului RCZ, competitorul direct al lui Audi TT. Dezvoltat de centrul de creatie Peugeot Style, leul modern este mai simplu ca design, mai dinamic, are o noua postura si prezinta o fluiditate imbunatatita. Look-ul este accentuat de suprafata bi-metalica care il compune, aceasta utilizand atat finisarile mate, cat si cele lucioase pentru crearea unui efect tri-dimensional interesant.

Leul din sigla Peugeot este simbolul marcii inca de la lansare, el aparand pe piata in gama francezilor in 1858, atunci cand Peugeot producea solnite, biciclete, cadre de crinolina si ferastraie de mana.

newpeugeotlogoPeugeot a dezvaluit astazi conceptul care marcheaza un punct important in istoria brandului. Botezat SR1, prototipul reprezinta schimbarea la fata a constructorului francez, care se vede nevoit sa adopte o noua filosofie de design, capabila sa readuca in curtea sa publicul european si nu numai.

Conceptul va putea fi admirat live la Salonul de la Geneva, ce va avea loc in luna martie a acestui an, primele exemplare influentate de designul lui SR1 urmand insa sa mai intarzie cativa ani.

Prototipul in sine este un gran turismo cu veleitati ecologice, cu un design robust inspirat de linii vechilor modele GT. Grila frontala a capatat o noua forma, blocurile optice au devenit mai discrete dar mai agresive, linia caroseriei tinde spre coupe iar bosajele au devenit mai pronuntate.

La interior, liniile de design futuriste metamorfozeaza spatiul dedicat celor patru pasageri si incearca sa puna in centrul atentiei soferul. Consola centrala este mobila pentru a usura accesul celorlalti pasageri in vehicul.

Sub capota se ascunde un tren de rulare ecologic, botezat Hybrid4, compus dintr-un propulsor de 1.6 litri si 218 cai putere, asistat in permanenta de un motor electric, capabil sa ofere 93 de cai putere. Cele doua entitati ofera un total de 313 cai, transmisi ambelor punti, fara a face insa compromisuri in materie de consum, care se opreste la numai 4.9 litri/100 de km. Emisiile in ciclul combinat ajung doar pana la 119 g/km, insa atunci cand soferul foloseste doar unitatea electrica, acestea scad la 0 g/km.

(sursa:automarket.ro)


» Citeste si:

Comenteaza

 

 

 

Puteti folosi aceste tag-uri HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*