Introduceti adresa de email:

Sustinut de FeedBurner


Podul Giurgiu-Ruse va fi modernizat

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) intenţionează să modernizeze podul peste Dunăre, de la Giurgiu-Ruse, şi va organiza în luna noiembrie o licitaţie pentru proiectul tehnic al investiţiei, valoarea contractului fiind de 456.612 de lei, fără TVA.
Astfel, firma câştigătoare va realiza proiectarea, detaliile de execuţie şi proiectul tehnic, ofertele urmând să fie deschise la 16 noiembrie, se arată într-un anunţ al CNADNR.
Contractul va avea o durată de 120 de zile, va fi finanţat de la bugetul de stat, iar criteriul de atribuire va fi preţul cel mai mic.
Podul a fost dat în exploatare în 1954 şi are o lungime totală de 2.223 de metri. Ultima reparaţie a podului a fost executată în anii 1996-1997 şi a constat în înlocuirea integrală a căii (hidroizolaţie, beton de egalizare, asfalt, borduri, beton de umplutură şi asfalt pe trotuare), montarea parapetelor direcţionale şi înlocuirea dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilataţie pe viaduct.
Potrivit expertizei tehnice realizată de firma IPTANA, “starea actuală a podului este bună, dar trebuie remediate deficienţele constatate prin executarea unor lucrări” precum modernizarea rampei de acces spre Giurgiu pe 250 de metri, prelungirea gurilor de scurgere de pe pod, astfel încât apa să nu mai deverseze pe elementele grinzilor cu zăbrele şi trotuarele căii ferate, remedierea defectelor plăcii de beton armat de pe viaduct şi pod şi refacerea asfaltului pe partea carosabilă şi înlocuirea parapetelui direcţional de tip semigreu cu unul de tip foarte greu.
În prezent, pentru a trece podul, şoferi trebuie să achite o taxă de şase euro pentru autoturisme şi de 37 de euro pentru vehicule cu masa totală de peste 12 tone şi cu minim patru axe. Fondurile strânse din plata taxei sunt colectate de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, prin CNADNR.

giurgiu ruseCompania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) intenţionează să modernizeze podul peste Dunăre, de la Giurgiu-Ruse, şi va organiza în luna noiembrie o licitaţie pentru proiectul tehnic al investiţiei, valoarea contractului fiind de 456.612 de lei, fără TVA.

Astfel, firma câştigătoare va realiza proiectarea, detaliile de execuţie şi proiectul tehnic, ofertele urmând să fie deschise la 16 noiembrie, se arată într-un anunţ al CNADNR.

Contractul va avea o durată de 120 de zile, va fi finanţat de la bugetul de stat, iar criteriul de atribuire va fi preţul cel mai mic.

Podul a fost dat în exploatare în 1954 şi are o lungime totală de 2.223 de metri. Ultima reparaţie a podului a fost executată în anii 1996-1997 şi a constat în înlocuirea integrală a căii (hidroizolaţie, beton de egalizare, asfalt, borduri, beton de umplutură şi asfalt pe trotuare), montarea parapetelor direcţionale şi înlocuirea dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilataţie pe viaduct.

Potrivit expertizei tehnice realizată de firma IPTANA, “starea actuală a podului este bună, dar trebuie remediate deficienţele constatate prin executarea unor lucrări” precum modernizarea rampei de acces spre Giurgiu pe 250 de metri, prelungirea gurilor de scurgere de pe pod, astfel încât apa să nu mai deverseze pe elementele grinzilor cu zăbrele şi trotuarele căii ferate, remedierea defectelor plăcii de beton armat de pe viaduct şi pod şi refacerea asfaltului pe partea carosabilă şi înlocuirea parapetelui direcţional de tip semigreu cu unul de tip foarte greu.

În prezent, pentru a trece podul, şoferi trebuie să achite o taxă de şase euro pentru autoturisme şi de 37 de euro pentru vehicule cu masa totală de peste 12 tone şi cu minim patru axe. Fondurile strânse din plata taxei sunt colectate de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, prin CNADNR.

(sursa:mediafax.ro)

» Citeste si:

  • Nu exista articole asemanatoare.

Comenteaza

 

 

 

Puteti folosi aceste tag-uri HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*